Hallitus

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja kaksi – seitsemän (2–7) varsinaista jäsentä. Hallitukseen valitaan myös 1–2 varajäsentä.

Hallituksen kaikkien jäsenten toimikausi on kaksi vuotta. Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan, sihteerin, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt. Sihteeri ja rahastonhoitaja voivat olla hallitukseen kuulumattomia.

Hallitus kokoontuu puheenjohtajan, tai hänen estyneenä ollessaan varapuheenjohtajan kutsusta, kun he katsovat siihen olevan aihetta tai kun vähintään kolme (3) hallituksen jäsentä sitä kirjallisesti vaatii.

PÄÄTÖKSEN TEKO

Hallitus on päätösvaltainen, kun vähintään puolet sen jäsenistä on paikalla tai etäyhteyden kautta läsnä ja kokous on laillisesti kokoon kutsuttu.

Asiat ratkaistaan yksinkertaisella enemmistöllä. Äänten mennessä tasan puheenjohtajan kanta ratkaisee. Vaaleissa ratkaisee kuitenkin arpa.

Kuvassa hallituksen jäseniä. Vas. Anu Castaneda, Satu Blomerus,Marita Friman, Sanna Kujari,  ja Voitto Friman.

HALLITUKSEN JÄSENET